fbpx
logo

ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΓΛΥΦΑΔΑΣ
ΚΑΛΑΜΩΝ 3, ΠΑΡΑΛΙΑ ΓΛΥΦΑΔΑΣ 166 75
ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΥΜΗΤΤΟΥ
ΝΥΜΦΑΙΟΥ 4, ΥΜΗΤΤΟΣ, 17237

Τηλεφωνικό κέντρο: 210 8010111
Fax: 210 8088382
Ε-mail: [email protected]

Copyright ΑΚΑΔΗΜΙΑ
 

Διάγνωση – εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση

Η διάγνωση ως διεργασία επικοινωνίας και κατανόησης από τον θεραπευτή της ενέργειας του πάσχοντα είναι επιθυμητή. Μετά από χρόνια άσκησης των θεραπευτικών τεχνών, ο θεραπευτής περιέρχεται στην κατάσταση κατά την οποία αυτόματα (βιώνοντας την ενέργεια) και χωρίς νοητικό κόπο, οδηγείται στην διάγνωση. Άρα, η θεραπεία αποτελεί προϋπόθεση της διάγνωσης και όχι το αντίθετο.

Μέσα στα πλαίσια της δυτικής ιατρικής σκέψης η διεργασία της διάγνωσης έχει αποκτήσει ένα στρεβλό περιεχόμενο. Κατ’ αρχάς εσφαλμένα θεωρείται ότι αποτελεί προϋπόθεση της θεραπείας, με αποτέλεσμα να μπλοκάρει και να αδρανοποιεί τους νέους θεραπευτές. Κατά δεύτερον, εσφαλμένα και πάλι, η διάγνωση επιδιώκει την αντικειμενοποίηση, ταξινόμηση και ονοματοθεσία της ασθένειας από την οποία υποφέρει ο πάσχοντας. Η διεργασία αυτή είναι σφαλερή, γιατί η ασθένεια δεν υπάρχει από μόνη της αλλά μόνο μέσα από την ιδιαίτερη ενέργεια του πάσχοντα. Η δυτική ιατρική διάγνωση λοιπόν, απομακρύνει από την ουσία και τον στόχο της θεραπείας που είναι ο ίδιος ο πάσχοντας. Η διάγνωση στα πλαίσια της Δυτικής Ιατρικής είναι επιβλαβής τόσο για τον θεραπευτή και πολύ περισσότερο για τον πάσχοντα.

Τα τελευταία 50 χρόνια η τεχνολογική έκρηξη του δυτικού πολιτισμού παρήγαγε μηχανήματα καταμέτρησης (π.χ. computers, υπέρηχους, αναλυτές αίματος, αξονική και μαγνητική τομογραφία, ραδιοϊσότοπα κλπ) των φυσιολογικών και παθολογικών διεργασιών του ανθρώπινου σώματος. Η υπερφίαλη δυτική σκέψη (λόγω της φωτιάς του σύγχρονου ανθρώπινου πολιτισμού που εκκινεί από τη Δύση) θεώρησε ότι αυτό το γέννημα της ανθρώπινης φύσης, τα μηχανήματα, μπορούν να υπερβούν το ανθρώπινο μέτρο. Το αποτέλεσμα είναι ότι οι σύγχρονοι γιατροί, αυτοί που πιστεύουν ότι το γέννημα (τα μηχανήματα-τεχνολογία) μπορεί να υπερβεί το γεννήτορά του (τον άνθρωπο), απώλεσαν την ενεργειακή επικοινωνία με τον πάσχοντα, έθεσαν ανάμεσα στους ίδιους και τους πάσχοντες τα μηχανήματα και την τεχνολογία. Μέσα από τα μηχανήματα όμως, που είναι ανθρώπινα δημιουργήματα και άρα θα ήταν ύβρις μόνο να τα λοιδορούμε, παράγεται και διακινείται γνώση την οποία οι εναλλακτικοί θεραπευτές οφείλουν να γνωρίζουν και να διαχειρίζονται.

Έτσι, στο πρωτότυπο αυτό μάθημα της Διάγνωσης γίνεται ένας συγκερασμός των δύο: των παραδοσιακών διαγνωστικών διεργασιών της Κινέζικης Ιατρικής (σφυγμός, γλώσσα, πρόσωπο, ιστορικό κλπ) και των σύγχρονων τεχνολογικών διαγνωστικών διεργασιών της Δυτικής Ιατρικής. Με αυτό τον τρόπο θα επιτραπεί στους θεραπευτές που ασκούν τις θεραπευτικές τέχνες να γνωρίσουν και να κατανοήσουν τη γλώσσα της σύγχρονης ιατρικής τεχνολογίας. Για παράδειγμα, στην γενική αίματος μετράμε ερυθροκύτταρα (αιματοκρίτης), αιμοπετάλια και λευκά αιμοσφαίρια. Ο αριθμός των ερυθροκυττάρων μας ενημερώνει (όχι πλήρως αλλά μερικώς) για την επάρκεια ή την λεγόμενη στην Κινέζικη Ιατρική ανεπάρκεια αίματος. Ο αριθμός των αιμοπεταλίων για την τάση του σώματος για στάση του αίματος. Ο αριθμός των λευκών αιμοσφαιρίων για την επάρκεια ή ανεπάρκεια της Wei Qi (αμυντικής ενέργειας) στο επίπεδο του αίματος.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ:
• Η έννοια και η ηθική της διάγνωσης
• Η διάγνωση στα πλαίσια του Κίτρινου Αυτοκράτορα
• Οι διαγνωστικές τεχνικές της Παραδοσιακής Κινέζικης Ιατρικής (επισκόπηση, όσμηση, ακρόαση, ψηλάφηση)
• Ιστορικό – επικοινωνία με τον πάσχοντα (επισκόπηση, ακρόαση)
• Γλώσσα – πρόσωπο (επισκόπηση)
• Σφυγμός και ψηλάφηση σώματος (ψηλάφηση)
• Βιοχημικές και μικροβιολογικές εξετάσεις (γενική αίματος, γεν.ούρων, ουρία, κρεατινίνη, γεν.σπέρματος, κλπ.)
• Απλές ακτινογραφίες, αξονική τομογραφία, μαγνητική τομογραφία, υπέρηχοι
· Προσωποδιάγνωση
• Φυσική εξέταση

Εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση στην Διάγνωση:

Η υλοποίηση της εξ’ αποστάσεως εκπαιδευτικής διαδικασίας πραγματοποιείται μέσω πλατφόρμας e-learning. Στο πλαίσιο της πλατφόρμας ο σπουδαστής καλείται να παρακολουθήσει ασύγχρονα (βίντεο μαθημάτων) και σύγχρονα μαθήματα (σύνδεση με την φυσική τάξη μέσω zoom). Επίσης προσφέρουμε την δυνατότητα και στους εξ’ αποστάσεως σπουδαστές μας να παρακολουθούν όποτε το επιθυμούν τα μαθήματα δια ζώσης, κατόπιν συνεννόησης με την γραμματεία. Στο τέλος του μαθήματος ο σπουδαστής οφείλει να συμπληρώσει με επιτυχία τεστ προκειμένου να ολοκληρώσει τις σπουδές του.

Στην πλατφόρμα επίσης ο σπουδαστής θα βρει το εγχειρίδιο του μαθήματος σε pdf, το οποίο επίσης θα αποστέλλεται έντυπο μέσω ταχυδρομείου στην διεύθυνση που θα μας υποδείξει.

Τέλος στην πλατφόρμα υπάρχει η δυνατότητα για υποβολή ερωτήσεων προς τους διδάσκοντες του κάθε μαθήματος μέσω chat.

Το γενικό πνεύμα για την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση είναι ο σπουδαστής να ακολουθεί το χρονοδιάγραμμα της δια ζώσης εκπαίδευσης. Δεν μπορούμε να συμπτύξουμε τον χρόνο εκπαίδευσης γιατί αυτό θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στο εκπαιδευτικό αποτέλεσμα.

ΔΙΔΑΣΚΕΙ

Αλέξανδρος Τηλικίδης

Γεννήθηκα το 1966 στην Αθήνα. Το 1991 αποφοίτησα από το Πανεπιστήμιο Ιατρικής της Πάτρας.  Έλαβα την ιατρική ειδικότητα της Φυσικής Ιατρικής και Αποκατάστασης το 2001. Ξεκίνησα τις σπουδές του στο βελονισμό το 1994 στην Αθήνα. Το 1996 σπούδασα στο Πανεπιστήμιο Παραδοσιακής Κινέζικης Ιατρικής στο Tianjin  της Κίνας, Βασική Θεωρία της Παραδοσιακής Κινέζικης Ιατρικής, βελονισμό και Κινέζικη Βοτανοθεραπεία με τους καθηγητές Liu Gongwang και Zhong Qiangwei.
Από το 1997 ασκώ τον βελονισμό και την Κινέζικη Βοτανοθεραπεία στην Αθήνα και διδάσκω τη βασική θεωρία της Παραδοσιακής Κινέζικης ιατρικής, βελονισμό και Κινέζικη Βοτανοθεραπεία. Το 2004 ίδρυσα την ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ, με στόχο την διάδοση και προώθηση της παραδοσιακής κινέζικης ιατρικής και τον συγκερασμό της Π.Κ.Ι. με την Αρχαία Ελληνική Ιατρική. Έχω εκδώσει τα εξής βιβλία στα ελληνικά: Η Βασική Θεωρία της Παραδοσιακής Κινέζικης Ιατρικής (1999, εκδόσεις Ακαδημία), Κινεζική Βοτανοθεραπεία – Βότανα και συνταγές (2011, εκδόσεις etra) και Ελληνικός Βελονισμός, Μεσημβρινοί και σημεία βελονισμού, με βάση τον Ιπποκράτη (2013, εκδόσεις Ακαδημία), Η Βασική Θεωρία της Αρχαίας Ελληνικής Ιατρικής, Μέρος Α ( 2014, εκδόσεις Ακαδημία).

Επικοινωνία:  [email protected]

Περιφεράκης Κωνσταντίνος

Γεννήθηκα στο Ηράκλειο της Κρήτης το 1959. Αποφοίτησα από την ιατρική σχολή της Τιμισοάρα, στη Ρουμανία. Είμαι ειδικευμένος Βιοπαθολόγος και διατηρώ ιδιωτικό ιατρείο στην Αθήνα.
Ασχολούμαι με τον βελονισμό από το 1999, παρακολούθησα μαθήματα Βελονισμού, στο Διεθνές Μετεκπαιδευτικό Κέντρο Βελονισμού και ακολούθως, στο πανεπιστήμιο του Πεκίνου, Παραδοσιακή Κινέζικη Ιατρική. Επίσης, ασχολούμαι με την Βοτανοθεραπευτική, παρακολούθησα διετές σεμινάριο στην Κινέζικη Βοτανοθεραπευτική με τον Α. Τηλικίδη. Τέλος, ασχολούμαι με την Οζονοθεραπευτική πάνω στην οποία εκπαιδεύτηκα το 2006 σε σεμινάρια με τους καθηγητές V. Bocci και  A. Rutigliano.

Μουχιντίν Ραουάν

Γεννήθηκα στο Χαλέπι της Συρίας το 1982 όπου και μεγάλωσα. Ήρθα στην Ελλάδα το 2000 για σπουδές στην Φαρμακευτική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και παράλληλα εργάστηκα σε διάφορα επαγγέλματα. Κατέληξα να διδάσκω Αραβικά σε Έλληνες και Ελληνικά σε Άραβες ενώ ασχολήθηκα και με μεταφράσεις. Το 2006 γράφτηκα στην Ακαδημία Αρχαίας Ελληνικής & Παραδοσιακής Κινέζικης Ιατρικής στο τμήμα του βελονισμού από όπου πήρα το ερέθισμα της μελέτης και μετάφρασης των Αρχαίων Ιατρικών Αραβικών κειμένων. Έκτοτε ασχολούμαι με τον βελονισμό.

Γιώργος Ταβλαρίδης

Γεννήθηκα το 1967  στην Γερμανία και μεγάλωσα στην Αθήνα. Σπούδασα τρία χρόνια στο Μετσόβιο Πολυτεχνείο σαν πολιτικός μηχανικός αλλά πολύ σύντομα συνειδητοποίησα την κλίση μου στις θεραπευτικές τέχνες.

Μετά από το πρώτο μου ταξίδι στην Ινδία το 2000, άρχισα να ασχολούμαι με τις τεχνικές του διαλογισμού και με τις εναλλακτικές θεραπείες ξεκινώντας από την μύηση στο Α’ και Β’ βαθμό Reiki. Αργότερα, διδάχτηκα τις τεχνικές της Ταϋλανδέζικης μάλαξης στο Sunshine House Network με δάσκαλο τον Τάκη Οικονόμου.   Μέσα από τα μονοπάτια της θεραπείας και της αναζήτησης, συνέχισα τις σπουδές μου στην Ακαδημία Αρχαίας Ελληνικής & Παραδοσιακής Κινέζικης Ιατρικής, όπου με κέρδισε ο Παραδοσιακός κινέζικος βελονισμός, και ολοκλήρωσα την πενταετή εκπαίδευση ως «θεραπευτής της παραδοσιακής κινέζικης ιατρικής». Επίσης παρακολούθησα  το σεμινάριο 120 ωρών της μελισσοθεραπείας στο Ινστιτούτο Γεωπονικών Ερευνών (Ι.Γ.Ε.).

Τα τελευταία χρόνια, παράλληλα με την συνεχή προσπάθεια επιμόρφωσης, διατηρώ θεραπευτικό κέντρο στην περιοχή του Χολαργού, όπου εξασκώ κυρίως τον Παραδοσιακό Κινέζικο Βελονισμό, την βοτανοθεραπεία, την μελισσοθεραπεία και την Ταϋλανδέζικη μάλαξη.

Παναγιώτα Στασινοπούλου
Empty section. Edit page to add content here.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση στη Διάγνωση γίνεται με συνδυασμό βιντεοσκοπημένων μαθημάτων και παρακολούθησης ορισμένων μαθημάτων που πραγματοποιούνται στην φυσική τάξη μέσω Zoom, κατά το χρονικό διάστημα που ακολουθεί (οι ημερομηνίες των ζωντανών διδασκαλιών ανακοινώνονται με την έναρξη των μαθημάτων):

Έναρξη: 27/9/2023. Λήξη: 13/12/2023.
Μαθήματα: 1 φορά την εβδομάδα, κάθε Τετάρτη, 17:00-21:00

Συνολική διάρκεια σπουδών: 48 ώρες

Κόστος συμμετοχής:
Εγγραφή: 100 ευρώ
Δίδακτρα: 500 ευρώ

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Χρησιμοποιώντας αυτή την φόρμα συμφωνείτε με την αποθήκευση και χειρισμό των δεδομένων σας από αυτόν τον ιστότοπο.