logo

Κεντρικό:
Σωκράτους 24, Κηφισιά 145 61
Παράρτημα 1:
Αμφικτύονος 12 & Πουλοπούλου, Θησείο 118 51
Παράρτημα 2:
Καλαμών 3 , Παραλία Γλυφάδας 166 75

Τηλεφωνικό κέντρο: 210 8010111
Fax: 210 8088382
Ε-mail: info@akadimia.gr

Copyright ΑΚΑΔΗΜΙΑ
 

Η Αλχημεία του Σώματος

H Αλχημεία του Σώματος είναι ένα ολιστικό σύστημα σωματικής και πνευματικής καλλιέργειας. Αποτελείται από 13 βασικές τέχνες. Στηρίζεται σε παραδοσιακούς τρόπους, που έχει διδαχθεί ο ιδρυτής του συστήματος Αλέξανδρος Έλιον από τους δασκάλους του, καθώς και σε εφευρέσεις του ίδιου. Οι βασικοί δάσκαλοί του είναι η Roxana Neri από το Μεξικό, ο Παναγιώτης Σέντερης από την Ελλάδα και ο Kitae Lee από την Κορέα. Η θεραπεία, η γνώση και η τέχνη είναι οι κύριες κατευθύνσεις και πραγματώνονται ταυτόχρονα.

Οι 13 βασικές τέχνες του συστήματος είναι οι εξής:

1. Η τέχνη της επικοινωνίας. Εσωτερικής (σε διαφορετικά μέρη του εαυτού) και εξωτερικής (σε δύο άτομα)

Σωματική Καλλιέργεια
2. Η τέχνη της κίνησης
3. Η τέχνη των στάσεων και των αναπνοών αυτοελέγχου για το σώμα και για το νου.

Πνευματική Καλλιέργεια

Διαλογισμοί για τις Βασικές Καταστάσεις Συνείδησης
4. Διαλογισμός για την αντίληψη
5. Διαλογισμός για τη θέληση
6. Διαλογισμός για τη διεύρυνση της συνείδησης.
7. Η Τέχνη της Εγκράτειας.

Βαθύς μακρόχρονος διαλογισμός σε ακινησία.

Νηστειοθεραπεία. Καθαρισμοί. Διαλογισμός με μάντρα για αιθερική θρέψη.

Πειράματα Ψυχικών Ικανοτήτων
8. Τηλεκινητικά. Άσκηση ενδυνάμωσης της ικανότητας συγκέντρωσης.
9. Διαισθητικά. Αντίληψη της συμπαντικής γλώσσας.

Πρακτικές για το Ονείρεμα
10. Διαχείριση της ενέργειας. Σύνδεση ουρανού και γης.
11. Εκδήλωση ψυχικής δύναμης έξω από το σώμα. Αστρική προβολή.
12. Ύπνωση.

Ενεργοποίηση της Εσωτερικής Ενέργειας Κουνταλίνη και του Εγκεφάλου
13. Βασική πρακτική με τα στοιχεία για αλχημικές εφαρμογές. Μεταστοιχείωση σεξουαλικής ενέργειας.

              Στην Ακαδημία ήδη διδάσκεται η 2η τέχνη του συστήματος, η τέχνη της κίνησης. Τώρα, θα διδάσκονται ατομικά οι ενότητες της τέχνης της επικοινωνίας.

  1. Η Τέχνη της Επικοινωνίας.

α. εσωτερικής

β. εξωτερικής

Περιγραφή

α. Η τέχνη της εσωτερικής επικοινωνίας.

Αφορά μια βασική και άμεσα εφαρμόσιμη τεχνική, η οποία φέρνει το άτομο σε κατάσταση συγκέντρωσης, συντονίζει τα ημισφαίρια του εγκεφάλου, και εναρμονίζει τις τρεις βασικές καταστάσεις συνείδησης, την αντίληψη, την έμπνευση και την επίγνωση. Το άτομο ασκεί την τεχνική αυτή με χρονόμετρο σε μικρά διαστήματα διάρκειας 5 λεπτών, όποτε το επιθυμεί, ενώ κάποια στιγμή την ασκεί και χωρίς χρόνο. Με την εφαρμογή της έρχεται η συνειδητοποίηση των μοντέλων συμπεριφοράς από το βάθος του εαυτού και το άτομο βρίσκει τη θέση που του ταιριάζει στο παρόν, αποδεχόμενο το παρελθόν και εμπνεόμενο για το μέλλον. Κατά την εφαρμογή της μπορεί το άτομο να ασχοληθεί γενικά με την παρουσία του ή ειδικευμένα για όποιο θέμα χρειάζεται να αφιερώσει προσοχή, να βρει λύση, να εμπνευστεί ή να συνειδητοποιήσει. Το αποτέλεσμα της πρακτικής είναι άμεσο. Έρχεται ψυχική εξισορρόπηση και εξουδετερώνονται οι αρνητικές σκέψεις και οι ανησυχίες.

 Ό,τι περιγράφεται ως εγρήγορση, σήμερα στην καθημερινότητα, δεν είναι πραγματική εγρήγορση. Η συνείδηση δεν είναι συνεχόμενη, μα όπως μια ηλεκτρική λάμπα αναβοσβήνει γρήγορα και δείχνει αναμμένη, έτσι και η συνείδηση μεταπηδά γρήγορα ανάμεσα στη μνήμη, στο όνειρο, στο παρών και στην επιθυμία. Υπάρχουν μόνο 3 βασικές καταστάσεις συνείδησης. Οι υπόλοιπες είναι μεταβατικές και δεν υπάρχει η δυνατότητα να εμβαθύνει κανείς με την προσοχή του σε αυτές. Η συνείδησή του συνεχώς μετακυλάει σε μια νέα κατάσταση. Για να ανακαλύψει κάποιος την ικανότητα συγκέντρωσης χρειάζεται να μπει σε μια από τις 3 βασικές καταστάσεις συνείδησης, στις οποίες μπορεί να εμβαθύνει χωρίς όριο, ώστε να συντονιστούν τα ημισφαίρια του εγκεφάλου, να αρχίσουν να εκδηλώνονται οι πνευματικές του ικανότητες και να χαίρεται την υγεία του νου ως και τα βαθειά γεράματα, διαθέτοντας διαύγεια, κοφτερή μνήμη, εκστατική έμπνευση και τη συνεχόμενη συνειδητότητα στο παρόν. Η τεχνική λειτουργεί γιατί εναλλάσσονται με συγκεκριμένο τρόπο οι βασικές καταστάσεις συνείδησης, ώστε να διατηρείτε συνεχόμενα η συγκέντρωση. Έτσι ο εγκέφαλος γυμνάζεται ουσιαστικά και απαλλάσσεται από τις συγχύσεις. Αποτοξινώνεται.

 Η συγκεκριμένη τεχνική έχει τις ρίζες της στις παραδοσιακές τέχνες αυτοσυγκέντρωσης, στις οποίες περιγράφονται οι βασικές καταστάσεις συνείδησης. Κάποια παραδείγματα κάπως γνωστά είναι:

  • η Αγιουρβέδα από την Ινδία με τα τάμας, ράτζα, σάτβα.
  • O Σαμανισμός με τον κάτω, μεσαίο και πάνω κόσμο.
  • Από την Κίνα με τα Γιν , Γιανγκ και Ταό.
  • Από το Μεξικό με την πανεπιστημιακή εργασία του Κάρλος Καστανέντα για τον πολιτισμό των ιθαγενών με την 1η , τη 2η και την 3η προσοχή.
  • Στο Χριστιανισμό με την Αγία Τριάδα, Πατήρ , Υιός και Πνεύμα.

Η τεχνική διδάσκεται σε μια βασική ατομική συνάντηση. Στη συνέχεια προαιρετικά γίνεται συνάντηση για πρακτική και για θεραπεία ή ενδυνάμωση σε συγκεκριμένα θέματα. Ακόμη, μπορούν να οργανώνονται και ομαδικές συναντήσεις πρακτικής. Όμως η βασική αξία είναι η χρήση της στην καθημερινότητα, ως ένα εργαλείο συγκέντρωσης, που απαιτεί ελάχιστο χρόνο ίσο με 5 λεπτά, προκαλώντας εύστοχη και ισορροπημένη σκέψη, οπότε και ψυχολογία.

β) Η τέχνη της εξωτερικής επικοινωνίας

Είναι μια διαδικασία συγκεκριμένου τρόπου επικοινωνίας που πραγματώνεται σε δύο άτομα κατόπιν συμφωνίας τους και διαρκεί μία ώρα. Η τεχνική διδάσκεται από τον εκπαιδευτή σε ένα μαθητευόμενο ατομικά και γίνεται και πρακτική εξάσκηση. Οπότε άμεσα ο μαθητευόμενος μπορεί να δείξει την τεχνική σε όποιο άτομο επιθυμεί και να την εξασκήσουν.

 Ο σκοπός της τέχνης της εξωτερικής επικοινωνίας είναι πολύπλευρος. Σίγουρα είναι η επικοινωνία. Ο τρόπος αυτός δεν είναι ο γνωστός διάλογος. Διότι ως τρόπος επικοινωνίας, ο διάλογος περιλαμβάνει πόλωση και δεν αφιερώνει χρόνο για να έρχεται εξισορρόπηση και επίγνωση στα νοήματα που αγγίζονται. Δημιουργήθηκε λοιπόν η τέχνη της επικοινωνίας, στην οποία τα δύο άτομα περνούν μαζί και ταυτόχρονα από τις 3 βασικές καταστάσεις συνείδησης, και συγκεκριμένα από την ομιλία, την ακρόαση και τη σιωπή, και μάλιστα με ένα συγκεκριμένο χρονισμό, ο οποίος πειραματικά έχει διαπιστωθεί ότι εναρμονίζεται με τη λειτουργία του εγκεφάλου. Το αποτέλεσμα είναι τα δύο άτομα να συντονίζονται στη συχνότητα που δονούνται, ώστε να δημιουργείται μια βαθειά σύνδεση μεταξύ τους και επικοινωνία συνειδητή, μα και στο βάθος του εαυτού όπου λειτουργούν οι διάφοροι προγραμματισμοί τους. Όλη αυτή η σύνδεση και η επικοινωνία λόγω της δομής της τεχνικής, λαμβάνει χώρα με ασφάλεια, καθώς το κάθε άτομο διατηρεί την ανεξάρτητη θέση του και τον ξεκάθαρο ρόλο του, όταν μιλάει, όταν ακούει και όταν παρατηρεί. Η παρουσία και η προσοχή του ενός ενεργοποιεί τον άλλο αμοιβαία. Η επικοινωνία λοιπόν συμβαίνει με επιτυχία και με συνείδηση, καθώς ξεπερνιέται η ανάγκη να ειπωθούν όλα με λόγια. Η αντίληψη και η επίγνωση διευρύνονται και το κάθε άτομο ενεργοποιείται αποκτώντας μεγαλύτερη ικανότητα στο να καταλαβαίνει πέρα από τα όσα λέγονται. Για την ψυχική εναρμόνιση μιας σχέσης ίσως είναι αρκετό να ασκείτε η τεχνική από τα άτομα μία ώρα την εβδομάδα. Είναι κατάλληλο για κάθε είδους σχέση, όπως ζευγαριού, επαγγελματική, φιλική, ακόμη και για να πρωτογνωριστούνε δυο άτομα.

 Μα το εξίσου σημαντικό επίτευγμα της τεχνικής αυτής είναι το ότι λόγω της βαθειάς επικοινωνίας κινείται η βαθειά ενέργεια του κάθε ατόμου. Ο καθένας, ίσως κουβαλάει μέσα του κάποια ποιότητα ψυχικής φόρτισης που έχει δεχθεί από τους γονείς του και οι γονείς του από τους δικούς τους. Όταν δύο άτομα που κρύβουν μέσα τους μια παρόμοια ποιότητα ψυχικής φόρτισης, έρθουν σε βαθειά επαφή, η βαθειά τους ενέργεια κινείται και έτσι προσεγγίζουν τη δυνατότητα της απελευθέρωσης από αυτή. Αυτό συμβαίνει ακόμη κι αν αυτά που τα άτομα λένε φαίνονται εντελώς άσχετα με τα βαθύτερα θέματα που σχετίζονται με την παρόμοια ψυχική φόρτιση. Η τέχνη της επικοινωνίας είναι λοιπόν ένα καλό και ασφαλές εργαλείο που βοηθά στην απελευθέρωση από το κάρμα.

Διδάσκεται σε μία συνάντηση ατομική ή ομαδική και μετά γίνεται πρακτική εξάσκηση. Το άτομο καθώς παίρνει τις οδηγίες γραπτώς, του δίνεται η άδεια να τις μεταδώσει σε όποιο άλλο άτομο επιθυμεί να ασκήσει μαζί του την τέχνη της επικοινωνίας. Επίσης, αν το επιθυμεί μπορεί να διδάξει την τεχνική επαγγελματικά και να βοηθήσει με την υπηρεσία του άλλα άτομα. Διότι η επικοινωνία είναι από τα πιο καίρια θέματα της κοινωνίας μας. Θεωρείται ότι αν η επικοινωνία  εξυγιανθεί, τότε θα εξυγιανθεί και η ανατροφή των παιδιών, η σχέση των διαφορετικών τάξεων της κοινωνίας, η πολιτική, η σχέση μεταξύ των διαφορετικών πολιτισμών,  και η σχέση των ανθρώπων με τα ζώα και τη φύση.

ΔΙΔΑΣΚΕΙ

Αλέξανδρος Έλιον

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Πληροφορίες στην γραμματεία της Ακαδημίας

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Χρησιμοποιώντας αυτή την φόρμα συμφωνείτε με την αποθήκευση και χειρισμό των δεδομένων σας από αυτόν τον ιστότοπο.